close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי ספות- בשביל מה צריך לרפד?

מערכת שורשב תמוז, תשעו08/07/2016

ניקוי ספות הוא פתרון טוב ורציני לניקוי עמוק לסלון

תגיות:

פעם בשביל להחזיר לספות ולכורסאות בבית את הצבע והאסתטיקה ולהעלים מהן כתמים ולכלוך, לא הייתה בכלל טכנולוגיה של ניקיון ומי בכלל חשב על זה. יתכן כי היו עקרות בית שניסו לשפשף כתמים על ספות ואולי גם הצליחו לרפד אותן, אבל אחרי הרבה שנות שימוש (ובכל זאת ספה חדשה לא קונים כל יום), תמיד הספות והכורסאות שבסלון נראו מיושנות, דהויות וכאלה שזקוקות לריפוד מיידי.

תחום הריפוד בשנות ה-50 עד שנות ה-90 היה מאוד פורה בארץ. בעצם הפיתרון של ספה מלוכלכת היה ללכת לרפד, לבחור בד ולרפד את הספה מחדש. זה לא היה רק כדי להגיע לריפוד נקי, אלא שגם היו כאלה שרצו לשנות כבר את הצבע, לרענן את הסלון, פתאום גם צבעו קירות בצבעים (מה שלא היה בעבר) ובשנים האחרונות בכלל הכי אופנתי זה לצבוע קיר אחד בסלון באיזה צבע בולט אפילו כתום...

כל החגים על הספה!

אנחנו אוהבים לארח וברוך השם יש לנו הרבה חגים. אבל מה בעצם קורה בחגים. אנחנו יושבים בפינת האוכל ואוכלים אחר כך אנחנו והאורחים מתחילים לזוז לכיוון הספה והכורסאות, כי אין מה לעשות זה הרבה יותר נוח. לפעמים אנחנו זזים יחד עם צלחת העוגה או המאפה האחרון בצלחת כלומר- אין מתחם אחד שאוכלים בו ובמיוחד כאשר מארחים והבית מלא באורחים ולכן גם הספות והכורסאות עלולות לבוא במגע עם מזון, נשפכים עליהם פירורים, ילדים שומטים כוסות עם פטל ישר לתוך הספה הלבנה... כתם גדול אדום נפרש, איך מנקים את הדבר הזה ולמה הכי חשוב לא לנסות לעשות את זה לבד.

ניקוי הספות שלכם - רק בידיים מקצועיות!

יש אנשים שיצאו אחרי החגים עם הרהיטים מה שנקרא בשן ועין. פה נשפך יין על הכורסא ושם נשפך קפה רותח על הספה ,ושם נמרחה עוגה ולשם נפלה קציצה. בקיצור הספה הפכה למזנון של אוכל, אם תסירו את הכריות ממנה ותחטטו בה תגלו שיש בה הרבה מאוד פירורי אוכל שככל שהם יישארו בה יותר זמן הם יהפכו למקור של זיהום וחיידקים.

מעבר לכתמים של מזון על הספות נציין ונדגיש כי בכל בית ובעיקר במקום שבו יש מזרונים וספות יש קרדית אבק. קרדית אבק זה סוג של טפיל מיקרוסקופי שאי אפשר לראות אותו בעין אבל הוא חי וקיים ומזמין את כל החברים שלו לגור אצלכם בתוך הריפוד. התחושה היא כאילו נושמים אבק והאוויר לא צלול והוא באמת לא צלול הוא מלא בקרדית אבק.

לכן כאשר מזמינים חברה של ניקוי ספות הם לא רק יסירו מהספות את הכתמים הקלים והקשים ויהפכו את הספה לחדה, ניקוי ספות גם מסיר מהן את קרדית האבק שהיא בעיה רצינית לילדים קטנים ולאנשים עם בעיות נשימה.

אם אתם לא בטוחים שיש לכם קרדית אבק בספות, אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו באשר לניקוי הספות שלכם ונגלה לכן מה מצאנו בתוכן...

לא רק בספות כפי שציינו יש קרדית אבק אלא גם במזרונים,שאתם ישנים עליהם ולכן-גם ניקוי מזרונים הינו דבר נצרך פעם בתקופה,לא רק לשם ניקוי כתמים קשים של שתן ילדים ועוד אלא גם עבור טיפול בקרדית האבק.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה